برنامه آموزش الکترونیکی قرآن کریم در عمان  
کد خبر: 3831017
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

برنامه آموزش الکترونیکی قرآن کریم در عمان  

وزارت اوقاف و امور دینی عمان از آغاز ثبت نام آموزش الکترونیکی قرآن کریم در این کشور خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از «شبستان»، وزارت اوقاف و امور دینی عمان، ثبت‌نام علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه آموزش الکترونیکی  قرآن کریم در ترم اول تحصیلی را آغاز کرده است و این ثبت نام از طریق پایگاه الکترونیکی این برنامه « quran.mara.gov.om» تا 17 آگوست ادامه دارد.
 
این وزارتخانه اعلام کرد: هدف این برنامه توجه و اهتمام به قرآن کریم است. در ترم اول تحصیلی این برنامه قرآنی بر آموزش و حفظ جزء عم(30)، جزء تبارک(29)،  جزء قد سمع(28)، جزء الذاریات(27)، جزء الاحقاف(26)، علاوه بر سوره‌های بقره، آل‌عمران، نساء و مائده متمرکز شده است.
 
این برنامه به علاقه‌مندان این فرصت را می‌دهد تا قرآن کریم را حفظ کنند و تجوید را به روش آسان و دلپذیر به دست معلمان با تجربه بیاموزند.
 
طراحی این برنامه متناسب با همه گروه‌های سنی است که به آموزش و حفظ قرآن کریم علاقه‌مند هستند. هدف از این اقدام تسهیل آموزش قرآن کریم در میان مردم از راه آموزش تلاوت صحیح است که شامل احکام تلاوت، تجوید و حفظ با ابزار الکترونیکی این برنامه می‌شود.
 
این برنامه که در چارچوب برنامه آموزش قرآن کریم از راه دور است، به دانش‌آموز این فرصت را می‌دهد تا در مکانی که حضور دارد به فراگیری حفظ و تلاوت قرآن کریم اقدام کند.
 
انتهای پیام
captcha